HAGE - NATUR - URTER - HÅNDARBEID - HISTORIE - MYTOLOGI
GARDENING - NATURE - HERBS - CRAFTING - HISTORY - MYTHOLOGY

Search This Blog

Thursday, November 10, 2011

Homemade bird's food.




I går laget jeg hjemmelaget fuglemat for første gang i år.
Hvordan jeg gjør det har jeg skrevet om tidligere her.
Fuglematen var ferdig i dag, og er hengt ut på foringsstedet, så håper jeg det smaker for de små :) 
De siste dagene har det vært mange småfugler innom og spist, og flaggspetten også. Det er koslig og nesten litt våraktig med fugleliv og kvitring.

Yesterday I made autumn's first batch of homemade birdfood. 
Here I have earlier written about making it.
Today the birdfood was ready and  it is now hung outside at the feeding place. Hopefully a tasty and nutricious treat for the little birds in the garden.
There have been lots of birds in the garden lately. The woodpecker has come by too. It almost feels like spring listening to all the birds singing :) 

3 comments:

Debbie said...

Hello Hilde
Thank you for visiting me at the cottage and leaving lovely comments.
I love your blog and I will be back to visit soon

Love and Hugs
Debbie x

Reginas Cottage said...

hello hilde
i love your birdfood...it's really a good idea.
love and hugs,
regina
i miss you

Eva said...

Kjempeflott! Moro at man lager fuglematen selv.. Jeg må ta å lage selv i stedet for å kjøpe...

Tenker nok at du får mye besøk av fuglene gjennom vinteren!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...